Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το GreenHouse στην Καλαμάτα που διοργάνωσαν το VentureGarden και το In Situ στον χώρο του Δημοτικού Πνευματικού Κέντρου Καλαμάτας από27 έως 29 Νοεμβρίου. Τo GreenHouse υποδέχτηκε 30 επιχειρηματίες γεμάτους όρεξη για δημιουργία και με πολλές νέες επιχειρηματικές ιδέες.

Έχοντας ως στόχο να βοηθήσει όσους έχουν μια ιδέα ή σκέφτονται να ξεκινήσουν κάτι δικό τους, στο GreenHouse οι συμμετέχοντες αξιοποίησαν εύκολα εργαλεία με σκοπό να μειώσουν το ρίσκο τους. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες ήρθαν πιο κοντά στην επιχειρηματική σκέψη μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων, εισηγήσεων και ομιλιών.

me-epitichia-oloklirothike-to-greenhouse-stin-kalamata (5)

Μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού, οι Καλαματιανοί επιχειρηματίες γνώρισαν το Business Model Canvas και αφού παρουσίασαν τις ιδέες τους, ψήφισαν τις καλύτερες από αυτές και διαμόρφωσαν 7 ομάδες. Κατά τη διάρκεια του τριημέρου, οι συμμετέχοντες δούλεψαν σε βάθος πάνω στις ιδέες, οι οποίες κάλυπταν ένα μεγάλο φάσμα της οικονομικής δραστηριότητας, ανάμεσα στις οποίες ήταν φυτικά καλλυντικά, ψηφιακές πολιτισμικές εφαρμογές, τουριστικές δράσεις και παραγωγή τοπικών προϊόντων.

me-epitichia-oloklirothike-to-greenhouse-stin-kalamata (2)

Εξαιρετικής σημασίας ήταν η συμμετοχή ανθρώπων του χώρου της επιχειρηματικότητας, οι οποίοι παρευρέθηκαν και τις τρεις ημέρες για να μοιραστούν τη δική τους οπτική και να βοηθήσουν τους συμμετέχοντες στην πράξη. Από την Αθήνα, ήταν ο angel investor Θοδωρής Μουλός και η Βίκυ Ντάλλας (9AM Media Labs, startup.gr), ενώ από την Καλαμάτα ο Ηλίας Σκενδερίδης (In Situ, Warr), η Χριστίνα Στριμπάκου (LIÁ), ο Ιπποκράτης Παπαδημητράκος (Mataroa) και ο Θοδωρής Σπηλιώτης (ESURVEY).

me-epitichia-oloklirothike-to-greenhouse-stin-kalamata (4)

Οι 30 επιχειρηματίες της Καλαμάτας, ήρθαν σε επαφή με τη σημασία του Product-Market Fit για την δημιουργία εσόδων μιας επιχείρησης, γνώρισαν τρόπους και τεχνικές για ένα ολοκληρωμένο pitch, κατανόησαν τη διαδικασία ανάπτυξης πελατών και αναθεώρησαν τον ρόλο του ανταγωνισμού. Το -γεμάτο επιχειρηματική δραστηριότητα- εκπαιδευτικό τριήμερο ολοκληρώθηκε με τις τελικές παρουσιάσεις (pitches) όλων των ομάδων όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και εμπειρίες του τριημέρου και να αποδείξουν τις ικανότητές τους.

me-epitichia-oloklirothike-to-greenhouse-stin-kalamata (3)

Το πάθος και η αφοσίωση των συμμετεχόντων σε συνδυασμό με την υποστήριξη των έμπειρων επιχειρηματιών, οι παρουσιάσεις των εισηγητών και η διοργάνωση όλης της ομάδας, οδήγησαν σε ένα άψογο αποτέλεσμα. Δεν ήταν λίγα και τα θετικά σχόλια των επιχειρηματιών που αφορούσαν στην εμπειρία τους από το GreenHouse. Οι διαφωτιστικές παρουσιάσεις, οι ομαδικές εργασίες, η γνωριμία τους με το Business Model Canvas και η αλλαγή στον τρόπο που σκέφτονται είναι μερικές από τις εντυπώσεις που αναφέρουν όσοι συμμετείχαν στο τριήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Υπενθυμίζεται ότι οι συμμετέχοντες με τις καλύτερες ιδέες του GreenHouse, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εξ αποστάσεως (distance learning) τον επόμενο κύκλο του ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος επιχειρηματικότητας, VentureGarden.

me-epitichia-oloklirothike-to-greenhouse-stin-kalamata (1)

Το GreenHouse της Καλαμάτας εντάσσεται σε μια σειρά τριημέρων σε διάφορες ελληνικές πόλεις και είναι μέρος του VentureGarden. Το VentureGarden είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα υποστήριξης νέων επιχειρηματιών και ανθρώπων που βρίσκονται στο στάδιο επιχειρηματικής αναζήτησης και θέλουν να λάβουν την απαραίτητη εκπαίδευση για να κάνουν την ιδέα τους πραγματικότητα ή να δουν την ήδη υπάρχουσα επιχείρησή τους να αναπτύσσεται. Έχει συνδημιουργηθεί από δύο κορυφαία business schools της Ελλάδας, το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece στην Αθήνα και το Anatolia School of Business στη Θεσσαλονίκη και την Ελληνικής Πρωτοβουλίας (The Hellenic Initiative).

Δείτε επίσης

Ο Ηλίας Σκενδερίδης παρουσιάζει το GreenHouse (video)

Ελλαδικό