Στο πλαίσιο της “Άνοιξης των πλήκτρων”, ο σολίστ πιάνου και Καθηγητής Πανεπιστημίου, Κώστας Γαλάνης θα μας οδηγήσει στα χνάρια του L.v. Beethoven, την Τετάρτη 3 Μαΐου 2017, στο Αμφιθέατρο του Πνευματικού Κέντρου Καλαμάτας, στις 21:00.

Τρία έργα διαφορετικής συνθετικής εποχής του L.v.Beethoven μας αποκαλύπτουν, πέρα από το μεγαλείο του, και τις ειδικές συνθήκες που επικρατούσαν στην εποχή του. Τα Φιλοσοφικά ρεύματα, τις Κοινωνικές συνθήκες ως και τις Ψυχικές μεταπτώσεις του L.v. Beethoven.

Η “Άνοιξη των Πλήκτρων” διοργανώνεται και φέτος από την κοινωφελής επιχείρηση ΦΑΡΙΣ του Δήμου Καλαμάτας και το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας και είναι ένας πολύ πετυχημένος θεσμός που αφορά μια σειρά από πιανιστικά ρεσιτάλ αλλά και γενικότερα συναυλίες με πληκτροφόρα όργανα.

Στόχος είναι να παρουσιαστεί το ρεπερτόριο του πιάνου αλλά και άλλων πληκτροφόρων οργάνων σε όλο το χρονικό πλαίσιο του ρεπερτορίου, ενώ γίνεται προσπάθεια να υπάρχουν πάντα έργα του 20ου και 21ου αιώνα και ιδιαίτερα έργα σύγχρονων Ελλήνων συνθετών. Όλος ο κύκλος και φέτος πραγματοποιείται με την σημαντική χορηγία του Ιδρύματος Γεωργίου & Βικτωρίας Καρέλια και την στήριξη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων των μαθητών των σχολών της ΦΑΡΙΣ.

Για τον Κωνσταντίνο Γαλάνη…

Ο Κωνσταντίνος Γαλάνης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ξεκίνησε τις σπουδές πιάνου στο Εθνικό Ωδείο σε ηλικία 7 ετών και σε ηλικία 26 ετών, μετά από διακοπή πέντε χρόνων λόγω σοβαρού ατυχήματος στο αριστερό χέρι κατά τη διάρκεια των οποίων εκπαιδεύτηκε στο να χορδίζει και να επισκευάζει πιάνα, αποφοίτησε από την τάξη πιάνου της Κας ‘Ελενας Μουζάλα με Δίπλωμα Πιάνου αποσπώντας ‘Αριστα Παμψηφεί και Β βραβείο εξαιρετικής επίδοσης.

Συνέχισε τις σπουδές πιάνου στη Λειψία της Γερμανίας με τον Prof. Marcus Tomas δουλεύοντας εντατικά για τρία χρόνια το πιανιστικό του ρεπερτόριο. Το 2011 έλαβε Master in Music από το πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ με Α΄βραβείο εξαιρετικής επίδοσης και ξεκίνησε το Διδακτορικό του πάνω στην Ψυχολογία και την Μουσική, το οποίο ολοκληρώνει προσεγγίζοντας κοινωνιολογικά τη Μουσική Ερμηνεία και το ‘Αγχος επί σκηνής.

Έχει λάβει Masterclasses πιάνου από τους καθηγητές Μάριο Παπαδόπουλο, Oxana Yablonskaya, Jean Francois Pommier, Jean Francois Heisser, Gunther Anger, Winfried Appel, Konstanze Eickhorst, Giacomo Battarino και Γιώργο Χατζηνίκο.

Αυτή την εποχή εργάζεται ως καθηγητής πιάνου στο Πανεπιστήμιο του Liverpool, και στο Πανεπιστήμιο Edge Hill στο Ormskirk/Manchester. Παράλληλα εργάζεται ως σολίστ πιάνου και συμμετέχει σε σύνολα μουσικής δωματίου, παίζοντας Harpsichord, στη Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, νότια Iσπανία και βόρεια Ιταλία ερμηνεύοντας κυρίως Corelli , Scarlatti, Purcell, J.S.Bach, Mozart, Beethoven, Chopin, Liszt, Rachmaninov, Scriabin, Debussy. Επίσης παραδίδει διαλέξεις με θέμα την ερμηνεία της μουσικής ως αυθεντική έννοια, και το άγχος επί σκηνής κατά την ερμηνεία.

Συμμετέχει ερευνητικά στο διεθνές project, ‘Gnosis/London 2020-Crisis management and ABM’ (Art based methods), έχοντας αναλάβει το ρόλο για τη δημιουργία ενός μοντέλου στρατηγικής διαχείρησης χρόνου για την ‘μάθηση’ κατά την διάρκεια αντιμετώπισης κρίσεων όπως επίσης και τη δημιουργία μιας ταινίας μικρού μήκους παρουσιάζοντας τη μουσική ως τέχνη και την επήρρειά της σε διαφορετικές κοινωνίες του κόσμου.

Σε συνεργασία με τους Επιτηρητές και συνεργάτες του, Dr Paul Ziolo (Psychology/Psychohistorian) και Prof. Robert Anthony Duncan Shorrocks (Music performance), έχει εργαστεί σε ακαδημαικές έρευνες όπως:
Μουσική δομήκαι η σχέση της με τη θεωρία similarity across scales, εξέλιξη των κοινωνικών δομών για την ανάπτυξη μοντέλων πρόβλεψης, τη θρησκεία σε σχέση με την ευρωπαική αναγέννηση και την επήρρεια στη μουσική δομή, την ανάπτυξη παιδιών/βρεφών σε σχέση με τη σχιζοφρένεια/κατάθλιψη, και την παιδικη κακοποίηση.

Ελλαδικό