Το TEDxKalamata αποτελεί μια ξεχωριστή διοργάνωση, μια μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία 20 νέων, που φιλοδοξούν τη δημιουργία ενός πυρήνα δράσεων και συζητήσεων, οι οποίες θα εντάξουν στην πόλη της Καλαμάτας έννοιες όπως η καινοτομία, η πρωτοβουλία, η συλλογικότητα και η εξωστρέφεια.

Εκτός από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, τη μεγάλη διοργάνωση αυτή έχουν αγκαλιάσει μέσα ενημέρωσης από όλη την Ελλάδα, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητά της και μεταδίδοντας τις ιδέες που  πρεσβεύει και προωθεί.

Γνωστά περιοδικά και blogs, έγκυρα μέσα ενημέρωσης πολιτιστικού, ενημερωτικού, τεχνολογικού περιεχομένου με δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες εκθειάζουν τις προσωπικότητες που θα συμμετάσχουν στην εκδήλωση αυτή και αναμεταδίδουν το ισχυρό μήνυμα που προωθεί το TEDxKalamata, στο οποίο «18 ακαδημαϊκοί, επιχειρηματίες, καλλιτέχνες και οραματιστές, από επτά χώρες, θα παρουσιάσουν και θα προτείνουν τρόπους ένταξης βέλτιστων πρακτικών και καινοτόμων ιδεών σε μία νέα θαρραλέα πόλη, που μπορεί να γίνει η πρωτεύουσα και το σημείο αναφοράς της Μεσογείου». Η Καλαμάτα βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής και αναδεικνύεται, μέσα από τη διοργάνωση αυτή, ως ένα κέντρο που θα εκφράζει την κουλτούρα και τον πολιτισμό μιας νέας εποχής.

Η μεγάλη προβολή αυτή της εκδήλωσης TEDxKalamata αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για την περιοχή μας να διαφημιστεί στην Ελλάδα, αλλά και σε όλο τον κόσμο, αναδεικνύοντας τις προοπτικές, τις δυνατότητες και τις ομορφιές της. Ακόμα, μέσω της διοργάνωσης TEDxKalamata θα γίνει γνωστό το Εκκλησιαστήριο της Αρχαίας Μεσσήνης, η οποία αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές σε μέγεθος, μορφή και διατήρηση πόλεις της αρχαιότητας και το Κάστρο της Καλαμάτας, που είναι ενταγμένο στον πολεοδομικό ιστό της πόλης και αποτελεί τυπικό δείγμα φράγκικων κάστρων της Πελοποννήσου.

Αφιερώματα στο TEDx, που θα πραγματοποιηθεί στην πόλη μας, είδαμε το τελευταίο διάστημα από εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας, όπως είναι “Το Βήμα” και η “Ημερησία”, κεντρικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, όπως ο “ΣΚΑΙ”, μεγάλα ηλεκτρονικά ειδησεογραφικά πρακτορεία, όπως  τα greece.dailysecret.com, in.gr και newsit.gr και άλλες ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα, όπως οι protagon.gr, lifo.gr, in2life.gr, ipaideia.gr και elculture.gr. Αυτά είναι μερικά από τα μέσα τα οποία διέδωσαν την ιδέα και το μήνυμα του TEDx Kalamata σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο.

Το TEDxKalamata, δεν προβάλλεται όμως μόνο από τον εγχώριο τύπο, αλλά και από το διεθνή. Μάλιστα, η “Huffington Post”, μια μεγάλη ηλεκτρονική αμερικανική εφημερίδα, από τις πιο δημοφιλείς, η οποία έχει αποσπάσει βραβείο Pulitzer, αναφέρει σε άρθρα της το TEDxKalamata και παραθέτει την επίσημη ιστοσελίδα του. Σε ένα από τα άρθρα της αναφορικά με το TEDxKalamata, ο αρθρογράφος επισημαίνει χαρακτηριστικά “Δε μπορούμε να φτάσουμε στο γενναίο νέο κόσμο μας προσπαθώντας να προβλέψουμε τι θα ακολουθήσει και περιμένοντας την επόμενη λίστα με τα βασικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε. Τα μέσα και οι ευκαιρίες είναι ήδη εδώ, τώρα έτοιμα να αξιοποιηθούν”.

Ενδεικτικά, παραθέτουμε παρακάτω συνδέσμους από κάποια ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τα οποία έχουν αναφερθεί στο TEDxKalamata μέχρι σήμερα:

www.tech.in.gr

www.skai.gr

www.elculture.gr

www.deasy.gr

www.in2life.gr

www.newsit.gr

www.protagon.gr

www.lifo.gr

theartfoundation.metamatic.gr

www.greece.dailysecret.com

www.tovima.gr

www.peloponnisospress.blogspot.gr

www.inews.gr

www.athensvoice.gr

www.imerisia.gr

www.eurocharity.gr

www.ipaideia.gr

www.telecomsnews.gr

Ελλαδικό
Χαρά Κουλοπούλου
Η Χαρά Κουλοπούλου είναι πτυχιούχος παιδαγωγός με ειδίκευση στην ειδική αγωγή. Έχει δημοσιεύσει για το Kalamata IN πολλά άρθρα ποικίλης θεματολογίας.