Τελικά ο κόσμος της Καλαμάτας αγαπά την πόλη του και έχει σκοπό να αναβαθμίσει τον τουρισμό της! Αυτό έδειξε η συμμετοχή του κοινού στο 4ο Open Tourism Kalamata.

Οι τρεις ομιλητές της βραδιάς θέλησαν να κάνουν κατανοητό, εστιάζοντας ο καθένας σε διαφορετικά σημεία, ότι η Καλαμάτα έχει τη δυνατότητα να καλύψει όλες τις ανάγκες ενός επισκέπτη αρκεί να χειριστεί σωστά το θέμα του τουρισμού σε όλα τα επίπεδα, δηλαδή εστίασης, σίτισης, διασκέδασης.

4th-open-tourism-kalamata-photo-4

Η αίθουσα του Loft στο ξενοδοχείο Pharae Palace ασφυκτικά γεμάτη για το 4ο Open Tourism

Η κυρία Α. Νικολάου θέλησε να τονίσει στην ομιλία της ότι οι ιδιωτικοί φορείς του τουρισμού πρέπει να συνεργαστούν και να λειτουργήσουν ομαδικά, όπως επίσης και ότι αφού πάρουν την πληροφορία από τις αγορές, να εστιάσουν εκεί που πρέπει, ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

4th-open-tourism-kalamata-photo-2

Αριστοτέλεια Νικολάου, ιδρυτής του τουριστικού γραφείου «Pixida Tours»

Στη συνέχεια, ο κύριος Γ. Αγγελής ανέφερε ότι στην Ελλάδα ο τομέας του τουρισμού είναι ο πλέον αναπτυσσόμενος και πρέπει να αναγνωριστεί η συμβολή του και στην οικονομία και στην κοινωνία. Πιο συγκεκριμένα,  αναφέρθηκε στο θέμα της διαχείρισης προορισμού για την Καλαμάτα και πως αρχές και αγορά πρέπει να δράσουν από κοινού.

4th-open-tourism-kalamata-photo-3

Γιώργος Αγγελής, δημοσιογράφος, σύμβουλος επικοινωνίας

Τέλος, ο κύριος Λ. Μπαμπάνης εστίασε σε δυο σημεία, τη δυναμική της Σκανδιναβικής αγοράς και την έκθεση Grekland Panorama στη Σουηδία, που οργανώνεται από Έλληνες και είναι μόνο για την Ελλάδα. Η πρότασή του για την Καλαμάτα είναι να συνδυαστεί τουρισμός και γαστρονομία. Επίσης, μας ενημέρωσε για την επόμενη Grekland Panorama που θα πραγματοποιηθεί στις 11-13 Δεκεμβρίου στην Πολωνία.

4th-open-tourism-kalamata-photo-1

Λεωνίδας Μπαμπάνης, CEO της North Events, ιδρυτής του panoramagreece.com

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από το Δήμο και την περιφέρεια, όπως επίσης και διευθυντές ξενοδοχείων της πόλης (Pharae Place, Elite City Resort, Horizon Blu). Τέτοιες ενέργειες μόνο ελπίδα και αισιοδοξία μπορούν να προσδώσουν για την ανάπτυξη της πόλης. Άλλωστε, το βασικό ζητούμενο σ’ αυτές τις συναντήσεις είναι η διαμόρφωση της τουριστικής συνείδησης στην περιοχή μας, κάτι το οποίο φαίνεται να επιτυγχάνεται, αν κρίνουμε από τη μεγάλη προσέλευση του κόσμου και την συνεχώς αυξανόμενη επιρροή τέτοιου είδους συναντήσεων.

4th-open-tourism-kalamata-photo-5

4th-open-tourism-kalamata-photo-6

4th-open-tourism-kalamata-photo-7

Σύντομα θα δημοσιεύσουμε βίντεο του 4ου Open Tourism Kalamata. Δείτε το πλήρες πρόγραμμα της συνάντησης εδώ

Δείτε επίσης:

Τι είδαμε στο 3ο Open Tourism Kalamata (video)

Τι είδαμε στα δύο πρώτα Open Tourism Kalamata (videos)

Ελλαδικό
Η Θάλεια Λαρεντζάκη είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο τμήμα φιλολογίας και ιστορίας. Έχει γράψει για το Kalamata IN άρθρα ποικίλης θεματολογίας.