Γλώσσες en  fr

Όλοι προσπαθούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο από την καθημερινότητά μας, αποζητώντας λίγη ξεκούραση και ηρεμία. Τι καλύτερο, λοιπόν, από μερικές στιγμές χαλάρωσης υψηλού επιπέδου σε ένα ξενοδοχείο δίπλα στη θάλασσα; Ο λόγος για το Horizon Blu, μια ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων εντός Καλαμάτας, με 38 δωμάτια διαφόρων τύπων (δίκλινα, δίκλινα με πισίνα, σουίτες κτλ.), all-day cocktail bar, εστιατόριο, πισίνα, γυμναστήριο και φυσικά, μια νέα πρόταση που δεν είναι άλλη από το spa.

Εμείς είχαμε την τύχη να βρεθούμε στους χώρους του ξενοδοχείου και να απολαύσουμε τόσο τις υπηρεσίες του όσο και την άμεση εξυπηρέτηση του προσωπικού του.

Μετά από μια κουραστική Πέμπτη στη δουλειά και με το στρες όλης της εβδομάδας στην πλάτη μας, σκεφτήκαμε πως ήταν επιτακτική ανάγκη να βρούμε κάποιον τρόπο να ξεκουραστούμε, μέχρι που κάποιος από εμάς πέταξε τη μαγική λέξη. Spa! Η ιδέα αυτή μας δελέασε όλους και την επόμενη στιγμή βρεθήκαμε να ψάχνουμε για το πολυπόθητο μασάζ μέσα στην Καλαμάτα.

blu-horizon-5

Η αναζήτηση μάς οδήγησε στο ξενοδοχείο Horizon Blu, όπου μάθαμε ότι εδώ και λίγο καιρό λειτουργεί ένα υψηλών προδιαγραφών spa. Χωρίς δεύτερη σκέψη τηλεφωνήσαμε και κλείσαμε ένα ραντεβού για το απόγευμα της επόμενης ημέρας.

blu-horizon-2

Παρασκευή, λοιπόν, και είχε έρθει η ώρα για το ραντεβού μας. Κατηφορίζοντας στην οδό Ναυαρίνου, φτάσαμε στο ξενοδοχείο, όπου από τα πρώτα κιόλας λεπτά νιώσαμε σαν στο σπίτι μας, καθώς το περιβάλλον ήταν εντυπωσιακά φιλικό και οικείο.

Δείτε “εικονικά” τον χώρο του spa:

Μετακινηθείτε με τον κέρσορα του ποντικιού σας στον χώρο

Η Ειρήνη που βρισκόταν στην υποδοχή μάς καλωσόρισε, δείχνοντάς μας τον δρόμο για το spa. Εκεί μας περίμενε η Ρούλα, η spa manager μαζί με τη συνεργάτη της, τη Δήμητρα, πρόθυμες να μας βοηθήσουν να επιλέξουμε την κατάλληλη θεραπεία για να χαλαρώσουμε.

blu-horizon-9

Οι επιλογές πολλές… Μεταξύ αυτών χαλαρωτικό μασάζ σώματος, μασάζ με αρωματικά πουγκιά από βότανα Ταϋγέτου, αναζωογόνηση προσώπου, ρεφλεξολογία… Τελικά εμείς προτιμήσαμε ένα συνδυαστικό πρόγραμμα που περιελάμβανε peeling, μασάζ σώματος, περιποίηση προσώπου και pedicure. Μπαίνοντας στα ειδικά διαμορφωμένα δωμάτια μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η άψογη αισθητική του χώρου, καθώς και το γεγονός ότι πολλές από τις συνταγές που χρησιμοποιούνταν είναι δικής τους έμπνευσης, βασισμένες σε φυσικά προϊόντα. (μέλι, αμυγδαλέλαιο, αλάτι, λεβάντα από τη αυλή του ξενοδοχείου κ.ά.), ενώ πολλά από τα προϊόντα τους προέρχονται από την ελληνική σειρά Olive και από την γαλλική εταιρεία Anne Semonin.

blu-horizon-16

Η αίσθηση ήταν μοναδική και η όλη εμπειρία μας είχε ηρεμήσει απίστευτα. Πράγματι, μετά από 2 ώρες εξαιρετικής περιποίησης, δεν θέλαμε να κάνουμε τίποτε άλλο από το να παρατείνουμε τις μικρές μας διακοπές. Αυτή η απόδραση είχε λειτουργήσει αναζωογονητικά και γι’ αυτό θέλαμε να κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται. Έτσι, αποφασίσαμε να κάνουμε στον εαυτό μας ένα ακόμη δώρο που θα έδινε μια άλλη νότα στο σαββατοκύριακό μας. Μια διανυκτέρευση στο Horizon Blu!

blu-horizon-4

Η τύχη ήταν με το μέρος μας και βρήκαμε διαθέσιμο δωμάτιο, το οποίο ξεπερνούσε κάθε προσδοκία. Μοντέρνο και άνετο, προσέφερε την αίσθηση ζεστασιάς και διακριτικής πολυτέλειας. Στη συνέχεια κατεβήκαμε στην πισίνα όπου απολαύσαμε μοναδικά και πρωτότυπα cocktails δια χειρός Ηλία, ενός από τους πιο ευγενικούς barmen που έχουμε συναντήσει.

blu-horizon-7

Μετά από ένα δροσιστικό creme brulee που ο ίδιος μας πρότεινε και μια βουτιά στην πισίνα, ο ήλιος είχε αρχίσει να δύει και ο ουρανός του μεσσηνιακού κόλπου ντύθηκε στις πιο όμορφες αποχρώσεις του μπλε και του κόκκινου. Η θέα της θάλασσας ήταν μαγευτική και είχε έρθει η ώρα να κλείσουμε τη βραδιά μας με ένα ωραίο δείπνο στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.

blu-horizon-8

Το μενού, απόλυτα προσεγμένο και βασισμένο σε τοπικά προϊόντα, ικανοποιούσε όλα τα γούστα. Παίρνοντας τον κατάλογο στα χέρια μας είχαμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε διαφορετικού τύπου γεύσεις. Αρνάκι «κλέφτικο», ψητό με γραβιέρα και μυρωδικά Ταϋγέτου και κριθαρώτο με καραβίδες, ντομάτα, κολοκυθάκια και μοσχολέμονο, ήταν κάποιες από τις επιλογές μας.

blu-horizon-3

Τελικά στο τραπέζι μας έφτασαν γευστικότατες παπαρδέλες με σιγοβρασμένα μοσχαρίσια μάγουλα και μπιφτέκι από μοσχάρι Black Angus με ψητά λαχανικά και πατάτες. Φυσικά δεν έλειπαν τα ορεκτικά και οι σαλάτες, με την ομολογουμένως αμφιλεγόμενη καλοκαιρινή σαλάτα με καρπούζι, φέτα και βασιλικό να κερδίζει τις εντυπώσεις, παρά τους αρχικούς δισταγμούς μας. Η άψογη εξυπηρέτηση από το προσωπικό και οι διάφορες ποικιλίες κόκκινων κρασιών στη σωστή θερμοκρασία, όπως «Φτέλια» και «Αίνιγμα», επιβεβαίωσαν για ακόμη μια φορά το υψηλό επίπεδο του ξενοδοχείου.

blu-horizon-6

Την επόμενη ημέρα, μετά από έναν πολύ ωραίο ύπνο και ένα καλό μεσογειακό πρωινό αφήσαμε το ξενοδοχείο έχοντας μαζί μας τις καλύτερες εντυπώσεις. Η ποιότητα, η άριστη φιλοξενία και η χαλαρωτική ατμόσφαιρα είναι εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Horizon Blu και το καθιστούν ιδανική επιλογή για επισκέπτες εντός και εκτός Καλαμάτας, κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου.

Δείτε “εικονικά” τον χώρο της πισίνας: