Μπορεί η οικονομική κρίση και οι δύσκολες κοινωνικές συνθήκες να έχουν επηρεάσει τη ζωή μας και να μαστίζουν την καθημερινότητά μας, αλλά εμείς οι Έλληνες δεν το βάζουμε κάτω. Η καινοτομία, οι πρωτοβουλίες, οι ιδέες, η διεκδίκηση ενός διαφορετικού μέλλοντος  δε σταματούν!

Με σκοπό την οργανωμένη προώθηση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού προϊόντων «Made in Greece» και λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση σε ελληνικά μεσογειακά προϊόντα, πραγματοποιείται μια πρωτοβουλία που θα αναδείξει τη χώρα μας – τα προϊόντα της και θα συμβάλει στην  ανάπτυξη βιώσιμων οικονομικών και επιχειρηματικών προγραμμάτων.

Η πρωτοβουλία αυτή αφορά στη δημιουργία του «ελληνικού ραφιού» στην αμερικανική αγορά και οργανώνεται  από την «Ελληνική Πρωτοβουλία» (Hellenic Initiative).

Πρόκειται για έναν παγκόσμιο, μη – κερδοσκοπικό, μη – κυβερνητικό οργανισμό που ιδρύθηκε το 2012 από μια ομάδα Ελλήνων της Διασποράς και την κοινότητα Φιλελλήνων, αποφασισμένων να βοηθήσουν να αντιστραφεί το αρνητικό κοινωνικό αντίκτυπο της τρέχουσας οικονομικής κρίσης. Στόχος της «Ελληνικής Πρωτοβουλίας» είναι να προσφέρει μια ρεαλιστική ενθάρρυνση και οικονομική υποστήριξη στις οργανώσεις και τις επιχειρήσεις που έχουν όραμα και θα βοηθήσουν στην ενδυνάμωση του ελληνικού λαού και στην ενίσχυση της μακροπρόθεσμης ευημερίας της Ελλάδας.

Η νέα πρωτοβουλία

Η «Ελληνική Πρωτοβουλία» προχωρώντας σε συνεργασία με πέντε επώνυμες ελληνικές εταιρείες παραγωγής, όπως ανέφερε ο Μιχάλης Πρίντζος (εκπρόσωπος της Ελληνικής Πρωτοβουλίας για τη χώρα μας), με τη δημιουργία του «ελληνικού ραφιού» στην αμερικανική αγορά έχει στόχο να εκμεταλλευτεί την τάση για την μεσογειακή διατροφή που υπάρχει στην αμερικανική αγορά και να την επικεντρώσει και να την εξειδικεύσει στην ελληνική μεσογειακή διατροφή.

Στα πλαίσια αυτά θα προωθηθούν δύο εταιρίες από τον χώρο του ελαιόλαδου, η Γαία και η Terra Creta, η Παπαδημητρίου από την Μεσσηνία με το ομώνυμο βαλσαμικό ξύδι, η εταιρεία ζυμαρικών Μέλισσα – Κίκιζας και το Μέλι Αττική. Όπως εξηγεί ο κ. Πρίντζος «επιλέχθηκαν μεγάλου μεγέθους εταιρείες ώστε να έχουν την δυνατότητα σε περίπτωση επιτυχίας του εγχειρήματος να έχουν την παραγωγική δυνατότητα να καλύψουν αυτή τη ζήτηση». Από την πλευρά του ο Διευθυντής της Ελληνικής Πρωτοβουλίας, Μάιλς Πρέσλερ, τόνισε ότι «είναι η πρώτη φορά που πέντε ελληνικές εταιρείες τροφίμων όχι απλά προωθούνται από κοινού στην αμερικανική αγορά αλλά καλούνται να συνεργαστούν ακόμη κι αν διαθέτουν κοινά προϊόντα για την επίτευξη του σκοπού αυτού».

Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στους τρεις πυλώνες που θα κινηθεί η Ελληνική Πρωτοβουλία, η οποία βρίσκεται στα πρώτα βήματα της και έγινε ευρύτερα γνωστή πέρυσι με τα πρώτα Ελληνικά Βραβεία Επιχειρηματικότητας.

Μεσσηνιακή συμμετοχή

Η συμμετοχή μιας μεσσηνιακής εταιρείας και η επιλογή της μαζί με άλλες 4 μόνο απ” όλη την Ελλάδα εταιρείες στη σημαντική αυτή πρωτοβουλία αναδεικνύει τις προοπτικές της περιοχής μας και το ανταγωνιστικό της προφίλ, ενώ αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για το Νομό μας και τα προϊόντα του. Η κίνηση αυτή θα δώσει ώθηση στην επιχειρηματικότητα και στην ανάπτυξη και ας ελπίσουμε ότι θα είναι μόνο η αρχή μιας δυναμικής διεκδίκησης της θέσης μας στη διεθνή αγορά.

Περισσότερα στοιχεία μπορείτε να αντλήσετε από τις παρακάτω ιστοσελίδες:

www.thehellenicinitiative.org

www.papadim.com

www.fortunegreece.com

ΚΕΝΤΡΙΚΟΝ
SHARE
Χαρά Κουλοπούλου

Η Χαρά Κουλοπούλου είναι πτυχιούχος παιδαγωγός με ειδίκευση στην ειδική αγωγή. Έχει δημοσιεύσει για το Kalamata IN πολλά άρθρα ποικίλης θεματολογίας.